Seznámil žáky s historií a významem třídění odpadů, ale taky podal žákům pár informací o ukládání odpadů na skládkách a o tom, jak to vypadá s likvidací skládek a následnou rekultivací krajiny. Žákům promítnul filmy o dalším zpracování recyklovaného odpadu, popř. jeho dalším využití ve spalovnách a vliv těchto technologií na kvalitu životního prostředí. Velkým překvapením bylo zjištění, že z použitých kartonů od džusů nebo mléka můžeme získat stavební materiál. Během přednášky byly žákům zadávány otázky a úkoly a ohodnocena jejich aktivita drobným dárkem. Na konci přednášky se žáci pokusili roztřídit odpady do připravených kontejnerů. Věřím, že tato přednáška i aktivity se žákům líbily.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |