Naše 4. a 5. třída byly zařazeny do projektu „Dětský úsměv“ a ani distanční výuka nám to nepřekazila. Během pravidelných on - line lekcí v rámci školního rozvrhu, nám lektorky (Simča, Nikča, Růženka) srozumitelně a hravou formou představily souvislosti mezi účinným čištěním zubů, způsobem výživy a vznikem zubního kazu a parodontózy. Nejdůležitější částí každé lekce byl praktický nácvik správného čištění chrupu. Lektorky používaly pro názornost a upoutání pozornosti dětí obrázky, výukové omalovánky, kvízy, pracovní listy, modely zubů apod. Systematičnost výuky byla podpořena pracovními sešity.
Děkujeme lektorkám za dárky a trpělivost ve chvílích, kdy nám technika nepřála.
žáci 4. a 5. třídy
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
Je-li v říjnu mnoho vos a sršáňů, přijde studená a dlouhá zima.
Ono pole dobře rodí, po kterém hospodář na podzim často chodí.